loading...
پلاک عشق
(گمنام) بازدید : 99 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (2)


در روایات می گشت
دنبال علائم ظهور...!
گفتمش
نگرد!
علامت همین جاست!
با تعجب نگاهم کرد
شاید برچسب شیخ دیوانه را زده بود...!
که گفتم:
علامت من و تواییم!
عوض شدیم
می آید...!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fateme zahra در تاریخ 1393/06/19 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

سلام عالی بود
پاسخ : سلام....ممنون....

این نظر توسط الهــــــــــی در تاریخ 1393/06/19 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت به خیر :

خدایا

من بی تو دمی قرار نتوانم کرد

احسان ترا شمار نتوانم کرد

گر بر تن من زبان شود هر مویی

یک شکر تو از هزار نتوانم کرد . . .

ممنون از حضورتون لطف کردید.
پاسخ : سلام...
خواهش می کنم...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدایا چنان کن سرانجام کار... که تو خشنود باشی و مارستگار...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره وبلاگ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 743
  • کل نظرات : 745
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1,183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,589
  • بازدید ماه : 1,208
  • بازدید سال : 27,181
  • بازدید کلی : 181,009
  • کدهای اختصاصی
    یه صلوات بفرست...یه کلیک کن
    روزشمار محرم عاشورا برای حمایت از ما کد زیر لوگو را در بخش تنظیمات (بخش کد های اسکریپت) وبلاگ خود کپی کنید.

    sq-etrat.net

    پلاک عشق